top of page
FAQ
-
Wat is Kika’art en wat kan ik verwachten?Bij Kika’art worden op kleine schaal kaarten en tassen gemaakt van herbruikbare materialen. Alle producten worden handgemaakt door Kika en zijn daardoor uniek in hun soort.
-
Hoe kan ik betalen?Omdat Kika’art op zo’n kleine schaal actief is, is het niet mogelijk om producten via de website te kopen. Aankopen kunnen betaald worden op de volgende manieren: Contant Via een betaalverzoek Er zijn geen verdere kosten verbonden aan bovenstaande betaalmethodes. Er kan niet achteraf betaald worden.
-
Hoe werkt afhalen of verzenden?Afhalen kan bij alle producten en heeft de voorkeur. Afhaallocatie: Maastricht, de Heeg. Wanneer u een product bestelt, nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak. Verzenden gebeurt via PostNL binnen Nederland. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Producten worden zo snel mogelijk verzonden. Ik pak alle producten met de grootste zorg in. Mocht er toch schade ontstaan tijdens de verzending dan kan Kika’art hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Geen risico lopen? Kom uw product(en) gerust zelf ophalen.
-
Kan ik meerdere producten van één soort design bestellen?Ja, dat kan. Ik zal dan op aanvraag die producten voor u maken. Vanwege variatie in materialen, zullen de designs niet één op één overeen komen, maar ze zullen zeker goed bij elkaar passen in dezelfde stijl.
-
Kan ik ook zelf stof of andere materialen aanleveren?Ja, dat kan! Graag zelfs. Wanneer u grotere hoeveelheden van een materiaal ter beschikking heeft, neem dan contact op. Wilt u materiaal aanleveren voor een gepersonaliseerde tas of kaart? Dan krijgt u zelfs materiaalkorting per product.
-
Kan ik langskomen om producten te bekijken?Langskomen mag zeker! Kika’art heeft echter geen showroom, maar u bent zeker welkom om de producten met eigen ogen te bewonderen en uit te zoeken. Echter wel alleen op afspraak. Hebt u interesse in enkele producten? Stuur dan even een berichtje onder het kopje “contact” en ik neem zo snel mogelijk contact met u op.
-
Kan ik iets reserveren?Producten kunnen gereserveerd voor een maximum van 5 dagen. Na deze 5 dagen hebben andere geïnteresseerden weer de kans om dit product kopen. Neem contact met op om een product te reserveren via het kopje “contact”.
-
Kan ik aankopen retourneren?Toch niet helemaal blij met je aankoop? Producten mogen binnen 14 dagen na aankoop geretourneerd worden, en u krijgt gewoon uw geld terug. Het product dient wel in dezelfde staat geretourneerd te worden als het is aangeschaft. Stuur ons een berichtje indien u iets wil retourneren.
-
Hoe neem ik contact op?Heeft u een vraag of wilt u gepersonaliseerde producten bestellen? Neem contact op via het contactformulier, via WhatsApp (+31 (0)6 403 05 711) of stuur een e-mail naar info@kikaart.nl. Ik streef ernaar alle berichten binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht u geen reactie krijgen op uw e-mail, dan kan het zijn dat onze e-mail in uw spambox terecht is gekomen; check deze daarom ook altijd. Nog steeds geen berichtje? Dan is er misschien iets mis gegaan, stuur ons gerust nog een bericht of probeer het telefonisch.
bottom of page